Prijzen





Vergelijk pakketten en prijzen

Elk pakket kunt u geheel vrijblijvend 30 dagen uitproberen.

Solo

€ 14,95 / maand

  • 1 resource/medewerker
    Onder resources vallen medewerkers, apparaten, ruimtes, locaties, tafels, etc.
    2-10 resources/medewerkers
  • Onbeperkt aantal afspraaktypes
    U kunt een onbeperkt aantal afspraaktypes aanmaken en gebruiken. Hier zit geen maximum aan.
    Onbeperkt aantal afspraaktypes
  • Onbeperkt aantal afspraken
    U kunt met elk pakket een onbeperkt aantal afspraken boeken. Het maakt ook niet uit of uzelf of een consument de afspraken boeken. Alle afspraken blijven onbeperkt beschikbaar.
    Onbeperkt aantal afspraken

Groei

€ 24,95 / maand

  • 2-10 resources/medewerkers
    Onder resources vallen medewerkers, apparaten, ruimtes, locaties, tafels, etc.
    2-10 resources/medewerkers
  • Onbeperkt aantal afspraaktypes
    U kunt een onbeperkt aantal afspraaktypes aanmaken en gebruiken. Hier zit geen maximum aan.
    Onbeperkt aantal afspraaktypes
  • Onbeperkt aantal afspraken
    U kunt met elk pakket een onbeperkt aantal afspraken boeken. Het maakt ook niet uit of uzelf of een consument de afspraken boeken. Alle afspraken blijven onbeperkt beschikbaar.
    Onbeperkt aantal afspraken

Pro

€ 49,95 / maand

  • Onbeperkt resources/medewerkers
    Onder resources vallen medewerkers, apparaten, ruimtes, locaties, tafels, etc.
    2-10 resources/medewerkers
  • Onbeperkt aantal afspraaktypes
    U kunt een onbeperkt aantal afspraaktypes aanmaken en gebruiken. Hier zit geen maximum aan.
    Onbeperkt aantal afspraaktypes
  • Onbeperkt aantal afspraken
    U kunt met elk pakket een onbeperkt aantal afspraken boeken. Het maakt ook niet uit of uzelf of een consument de afspraken boeken. Alle afspraken blijven onbeperkt beschikbaar.
    Onbeperkt aantal afspraken
Meest gebruikt door...
Eenmanszaken of bedrijven die één bedrijfsruimte of object verhuren.
Meest gebruikt door...
Bedrijven met meerdere personeelsleden of bedrijven die meer dan een bedrijfsruimte of object verhuren.
Meest gebruikt door...
Bedrijven met meer dan tien personeelsleden of bedrijven die meer dan tien bedrijfsruimtes of objecten verhuren.

Belangrijkste kenmerken en voordelen

Solo

  • Geen contract
    Bij ons heeft u geen stilzwijgende verlenging van contracten. Sterker nog: wij werken helemaal zonder contracten. U betaalt voor de periode dat u gebruik maakt van onze dienst.
    Geen contract
  • Cloud-based agenda
    Uw online agenda bevindt zich in de cloud. Dat betekent dat u er over de hele wereld gebruikt van kunt maken!
    Cloud-based agenda
  • Realtime 24/7
    Alle wijzigingen binnen het systeem worden in realtime verwerkt. Alles is dus altijd up-to-date.
    Realtime 24/7
  • Afspraken via uw website & via social media
    Onze online boekingswidget is binnen enkele minuten te integreren in uw website en te gebruiken via uw social media kanalen.
    Afspraken via uw website & via social media
  • Afspraaktypes volledig configureerbaar
    Elk afspraaktype is volledig naar uw behoefte te configureren en in te stellen.
    Afspraaktypes volledig configureerbaar
  • Aparte widget per afspraaktype
    Per afspraaktype kunt u een aparte boekingswidget maken. Heeft u bijvoorbeeld een artikel geplaatst over een bepaald product, dan kunt u een widget maken die alleen over dat product gaat.
    Aparte widget per afspraaktype
  • Boekingswidget om afspraken te maken binnen uw eigen site
    Een klein stukje code zorgt ervoor dat u uw eigen boekingswidget op uw eigen site kan tonen.
    Boekingswidget om afspraken te maken binnen uw eigen site
  • Boekingswidgets zijn in eigen 'look and feel' te configureren
    De boekingswidget is volledig aan te passen aan uw eigen stijl. Zoals de kleuren die u kunt aanpassen, maar ook de tekst, het lettertype, de taal en de afmetingen zijn variabel.
    Boekingswidgets zijn in eigen 'look and feel' te configureren
  • Beheer beschikbaarheid en roosters (per medewerker)
    U kunt de roosters per medewerker aanpassen. Zowel structurele aanpassingen als incidentele roosterwijzigingen kunt u gemakkelijk doorvoeren.
    Beheer beschikbaarheid en roosters (per medewerker)
  • Meertalig
    Zowel de boekingswidget als de beheeromgeving zijn beschikbaar in het Nederlands, Engels, Frans en in het Duits.
    Meertalig
  • Gebruiksvriendelijke agenda
    De agenda is volledig naar uw eigen wens in te stellen: tijdsinterval, dag/week overzicht, medewerkersoverzicht, lijstweergave, filteren op bijvoorbeeld afspraaktype en medewerker.
    Gebruiksvriendelijke agenda
  • Afspraaknotificatie per mail en/of sms
    Van alle gemaakte of geannuleerde afspraken ontvangt u een notificatie per e-mail of per sms.
    Afspraaknotificatie per mail en/of sms
  • Automatische afspraakbevestiging en herinnering (email en sms)
    Klanten ontvangen automatisch een afspraakbevestiging en/of herinnering per mail en/of sms bij het maken van een afspraak.
    Automatische afspraakbevestiging en -herinnering (email en sms)
  • Werkt op alle mobiele devices, browsers en besturingssystemen
    De online agenda werkt op alle apparaten met internet zoals telefoons, tablets en computers.
    Werkt op alle mobiele devices, browsers en besturingssystemen
  • Uitgebreide CRM tool
    U bouwt automatisch een klantendatabase die u kunt bewerken en exporteren naar formaten als Excel, CSV en XML.
    Uitgebreide CRM tool
  • Beheerapp
    Er is een app voor iOS en Android waarop medewerkers de agenda makkelijk kunnen beheren.
    Beheerapp
  • Beveiligde verbindingen en opslag
    Onze servers zijn beveiligd met de laatste SSL beveiligingscertificaten. Daarnaast worden van de gegevens continu backups gemaakt waardoor uw gegevens altijd veilig zijn.
    Beveiligde verbindingen en opslag
  • Synchronisatie met Google Agenda, Outlook, Apple agenda, etc.
    Enkele synchronisatie is mogelijk naar Outlook, Agenda (Apple) en Google Agenda. Een dubbele synchronisatie is mogelijk met Google Agenda.
    Synchronisatie met Google Agenda, Outlook, Apple agenda, etc.
  • Meerdere weergaven agenda
    De agenda is volledig naar uw voorkeuren in te stellen. Kies de weergave die voor u het meest relevant is.
    Meerdere weergaven agenda
  • Consument heeft eigen gebruikersomgeving
    De consument heeft een eigen gebruikersaccount met een zeer uitgebreide gebruikersomgeving.
    Consument heeft eigen gebruikersomgeving
  • Klantgegevens bepalen
    U kunt zelf configureren welke gegevens de klant (verplicht) in moet vullen bij het maken van een afspraak.
    Klantgegevens bepalen
  • Online afrekenen middels Ideal
    U kunt uw klanten de afspraak online laten betalen via iDeal.
    Online afrekenen middels Ideal
  • Uitgebreide managementrapportages
    Specifieke rapportages kunt u direct uitprinten of exporteren naar o.a. Excel.
    Uitgebreide managementrapportages
  • Automatische back up
    Onze servers maken non-stop back-ups. Uw data is 24/7 automatisch beveiligd.
    Automatische back up
  • Import/export klanten/afspraken naar oa Excel, CSV etc.
    Al uw klanten en afspraken kunt u eenvoudig exporteren naar Excel, CSV, etc.
    Import/export klanten/afspraken naar oa Excel, CSV etc.
  • Verjaardags-sms
    U kunt uw klanten automatisch een sms op hun verjaardag sturen.
    Verjaardags-sms
  • Berichten via email en sms versturen
    U kunt uw klanten, of bepaalde klantgroepen, een bericht sturen via de mail of sms.
    Berichten via email en sms versturen
  • Vakanties en vrije dagen invoeren
    U kunt vakanties en vrije dagen instellen voor uw hele bedrijf, per medewerker of per resource.
    Vakanties en vrije dagen invoeren

Groei

  • Geen contract
    Bij ons heeft u geen stilzwijgende verlenging van contracten. Sterker nog: wij werken helemaal zonder contracten. U betaalt voor de periode dat u gebruik maakt van onze dienst.
    Geen contract
  • Cloud-based agenda
    Uw online agenda bevindt zich in de cloud. Dat betekent dat u er over de hele wereld gebruikt van kunt maken!
    Cloud-based agenda
  • Realtime 24/7
    Alle wijzigingen binnen het systeem worden in realtime verwerkt. Alles is dus altijd up-to-date.
    Realtime 24/7
  • Afspraken via uw website & via social media
    Onze online boekingswidget is binnen enkele minuten te integreren in uw website en te gebruiken via uw social media kanalen.
    Afspraken via uw website & via social media
  • Afspraaktypes volledig configureerbaar
    Elk afspraaktype is volledig naar uw behoefte te configureren en in te stellen.
    Afspraaktypes volledig configureerbaar
  • Aparte widget per afspraaktype
    Per afspraaktype kunt u een aparte boekingswidget maken. Heeft u bijvoorbeeld een artikel geplaatst over een bepaald product, dan kunt u een widget maken die alleen over dat product gaat.
    Aparte widget per afspraaktype
  • Boekingswidget om afspraken te maken binnen uw eigen site
    Een klein stukje code zorgt ervoor dat u uw eigen boekingswidget op uw eigen site kan tonen.
    Boekingswidget om afspraken te maken binnen uw eigen site
  • Boekingswidgets zijn in eigen 'look and feel' te configureren
    De boekingswidget is volledig aan te passen aan uw eigen stijl. Zoals de kleuren die u kunt aanpassen, maar ook de tekst, het lettertype, de taal en de afmetingen zijn variabel.
    Boekingswidgets zijn in eigen 'look and feel' te configureren
  • Beheer beschikbaarheid en roosters (per medewerker)
    U kunt de roosters per medewerker aanpassen. Zowel structurele aanpassingen als incidentele roosterwijzigingen kunt u gemakkelijk doorvoeren.
    Beheer beschikbaarheid en roosters (per medewerker)
  • Meertalig
    Zowel de boekingswidget als de beheeromgeving zijn beschikbaar in het Nederlands, Engels, Frans en in het Duits.
    Meertalig
  • Gebruiksvriendelijke agenda
    De agenda is volledig naar uw eigen wens in te stellen: tijdsinterval, dag/week overzicht, medewerkersoverzicht, lijstweergave, filteren op bijvoorbeeld afspraaktype en medewerker.
    Gebruiksvriendelijke agenda
  • Afspraaknotificatie per mail en/of sms
    Van alle gemaakte of geannuleerde afspraken ontvangt u een notificatie per e-mail of per sms.
    Afspraaknotificatie per mail en/of sms
  • Automatische afspraakbevestiging en herinnering (email en sms)
    Klanten ontvangen automatisch een afspraakbevestiging en/of herinnering per mail en/of sms bij het maken van een afspraak.
    Automatische afspraakbevestiging en -herinnering (email en sms)
  • Werkt op alle mobiele devices, browsers en besturingssystemen
    De online agenda werkt op alle apparaten met internet zoals telefoons, tablets en computers.
    Werkt op alle mobiele devices, browsers en besturingssystemen
  • Uitgebreide CRM tool
    U bouwt automatisch een klantendatabase die u kunt bewerken en exporteren naar formaten als Excel, CSV en XML.
    Uitgebreide CRM tool
  • Beheerapp
    Er is een app voor iOS en Android waarop medewerkers de agenda makkelijk kunnen beheren.
    Beheerapp
  • Beveiligde verbindingen en opslag
    Onze servers zijn beveiligd met de laatste SSL beveiligingscertificaten. Daarnaast worden van de gegevens continu backups gemaakt waardoor uw gegevens altijd veilig zijn.
    Beveiligde verbindingen en opslag
  • Synchronisatie met Google Agenda, Outlook, Apple agenda, etc.
    Enkele synchronisatie is mogelijk naar Outlook, Agenda (Apple) en Google Agenda. Een dubbele synchronisatie is mogelijk met Google Agenda.
    Synchronisatie met Google Agenda, Outlook, Apple agenda, etc.
  • Meerdere weergaven agenda
    De agenda is volledig naar uw voorkeuren in te stellen. Kies de weergave die voor u het meest relevant is.
    Meerdere weergaven agenda
  • Consument heeft eigen gebruikersomgeving
    De consument heeft een eigen gebruikersaccount met een zeer uitgebreide gebruikersomgeving.
    Consument heeft eigen gebruikersomgeving
  • Klantgegevens bepalen
    U kunt zelf configureren welke gegevens de klant (verplicht) in moet vullen bij het maken van een afspraak.
    Klantgegevens bepalen
  • Online afrekenen middels Ideal
    U kunt uw klanten de afspraak online laten betalen via iDeal.
    Online afrekenen middels Ideal
  • Uitgebreide managementrapportages
    Specifieke rapportages kunt u direct uitprinten of exporteren naar o.a. Excel.
    Uitgebreide managementrapportages
  • Automatische back up
    Onze servers maken non-stop back-ups. Uw data is 24/7 automatisch beveiligd.
    Automatische back up
  • Import/export klanten/afspraken naar oa Excel, CSV etc.
    Al uw klanten en afspraken kunt u eenvoudig exporteren naar Excel, CSV, etc.
    Import/export klanten/afspraken naar oa Excel, CSV etc.
  • Verjaardags-sms
    U kunt uw klanten automatisch een sms op hun verjaardag sturen.
    Verjaardags-sms
  • Berichten via email en sms versturen
    U kunt uw klanten, of bepaalde klantgroepen, een bericht sturen via de mail of sms.
    Berichten via email en sms versturen
  • Vakanties en vrije dagen invoeren
    U kunt vakanties en vrije dagen instellen voor uw hele bedrijf, per medewerker of per resource.
    Vakanties en vrije dagen invoeren

Pro

  • Geen contract
    Bij ons heeft u geen stilzwijgende verlenging van contracten. Sterker nog: wij werken helemaal zonder contracten. U betaalt voor de periode dat u gebruik maakt van onze dienst.
    Geen contract
  • Cloud-based agenda
    Uw online agenda bevindt zich in de cloud. Dat betekent dat u er over de hele wereld gebruikt van kunt maken!
    Cloud-based agenda
  • Realtime 24/7
    Alle wijzigingen binnen het systeem worden in realtime verwerkt. Alles is dus altijd up-to-date.
    Realtime 24/7
  • Afspraken via uw website & via social media
    Onze online boekingswidget is binnen enkele minuten te integreren in uw website en te gebruiken via uw social media kanalen.
    Afspraken via uw website & via social media
  • Afspraaktypes volledig configureerbaar
    Elk afspraaktype is volledig naar uw behoefte te configureren en in te stellen.
    Afspraaktypes volledig configureerbaar
  • Aparte widget per afspraaktype
    Per afspraaktype kunt u een aparte boekingswidget maken. Heeft u bijvoorbeeld een artikel geplaatst over een bepaald product, dan kunt u een widget maken die alleen over dat product gaat.
    Aparte widget per afspraaktype
  • Boekingswidget om afspraken te maken binnen uw eigen site
    Een klein stukje code zorgt ervoor dat u uw eigen boekingswidget op uw eigen site kan tonen.
    Boekingswidget om afspraken te maken binnen uw eigen site
  • Boekingswidgets zijn in eigen 'look and feel' te configureren
    De boekingswidget is volledig aan te passen aan uw eigen stijl. Zoals de kleuren die u kunt aanpassen, maar ook de tekst, het lettertype, de taal en de afmetingen zijn variabel.
    Boekingswidgets zijn in eigen 'look and feel' te configureren
  • Beheer beschikbaarheid en roosters (per medewerker)
    U kunt de roosters per medewerker aanpassen. Zowel structurele aanpassingen als incidentele roosterwijzigingen kunt u gemakkelijk doorvoeren.
    Beheer beschikbaarheid en roosters (per medewerker)
  • Meertalig
    Zowel de boekingswidget als de beheeromgeving zijn beschikbaar in het Nederlands, Engels, Frans en in het Duits.
    Meertalig
  • Gebruiksvriendelijke agenda
    De agenda is volledig naar uw eigen wens in te stellen: tijdsinterval, dag/week overzicht, medewerkersoverzicht, lijstweergave, filteren op bijvoorbeeld afspraaktype en medewerker.
    Gebruiksvriendelijke agenda
  • Afspraaknotificatie per mail en/of sms
    Van alle gemaakte of geannuleerde afspraken ontvangt u een notificatie per e-mail of per sms.
    Afspraaknotificatie per mail en/of sms
  • Automatische afspraakbevestiging en herinnering (email en sms)
    Klanten ontvangen automatisch een afspraakbevestiging en/of herinnering per mail en/of sms bij het maken van een afspraak.
    Automatische afspraakbevestiging en -herinnering (email en sms)
  • Werkt op alle mobiele devices, browsers en besturingssystemen
    De online agenda werkt op alle apparaten met internet zoals telefoons, tablets en computers.
    Werkt op alle mobiele devices, browsers en besturingssystemen
  • Uitgebreide CRM tool
    U bouwt automatisch een klantendatabase die u kunt bewerken en exporteren naar formaten als Excel, CSV en XML.
    Uitgebreide CRM tool
  • Beheerapp
    Er is een app voor iOS en Android waarop medewerkers de agenda makkelijk kunnen beheren.
    Beheerapp
  • Beveiligde verbindingen en opslag
    Onze servers zijn beveiligd met de laatste SSL beveiligingscertificaten. Daarnaast worden van de gegevens continu backups gemaakt waardoor uw gegevens altijd veilig zijn.
    Beveiligde verbindingen en opslag
  • Synchronisatie met Google Agenda, Outlook, Apple agenda, etc.
    Enkele synchronisatie is mogelijk naar Outlook, Agenda (Apple) en Google Agenda. Een dubbele synchronisatie is mogelijk met Google Agenda.
    Synchronisatie met Google Agenda, Outlook, Apple agenda, etc.
  • Meerdere weergaven agenda
    De agenda is volledig naar uw voorkeuren in te stellen. Kies de weergave die voor u het meest relevant is.
    Meerdere weergaven agenda
  • Consument heeft eigen gebruikersomgeving
    De consument heeft een eigen gebruikersaccount met een zeer uitgebreide gebruikersomgeving.
    Consument heeft eigen gebruikersomgeving
  • Klantgegevens bepalen
    U kunt zelf configureren welke gegevens de klant (verplicht) in moet vullen bij het maken van een afspraak.
    Klantgegevens bepalen
  • Online afrekenen middels Ideal
    U kunt uw klanten de afspraak online laten betalen via iDeal.
    Online afrekenen middels Ideal
  • Uitgebreide managementrapportages
    Specifieke rapportages kunt u direct uitprinten of exporteren naar o.a. Excel.
    Uitgebreide managementrapportages
  • Automatische back up
    Onze servers maken non-stop back-ups. Uw data is 24/7 automatisch beveiligd.
    Automatische back up
  • Import/export klanten/afspraken naar oa Excel, CSV etc.
    Al uw klanten en afspraken kunt u eenvoudig exporteren naar Excel, CSV, etc.
    Import/export klanten/afspraken naar oa Excel, CSV etc.
  • Verjaardags-sms
    U kunt uw klanten automatisch een sms op hun verjaardag sturen.
    Verjaardags-sms
  • Berichten via email en sms versturen
    U kunt uw klanten, of bepaalde klantgroepen, een bericht sturen via de mail of sms.
    Berichten via email en sms versturen
  • Vakanties en vrije dagen invoeren
    U kunt vakanties en vrije dagen instellen voor uw hele bedrijf, per medewerker of per resource.
    Vakanties en vrije dagen invoeren


Geavanceerde functionaliteit

Solo

  • Max. aantal afspraken per afspraaktype
    U kunt een limiet instellen op het aantal afspraken per afspraaktype. Handig als u bijvoorbeeld maar vier afspraken per dag van een bepaald type wilt doen.
    Max. aantal afspraken per afspraaktype
  • Max. aantal afspraken per resource
    Wordt gebruikt om een limiet te zetten op het aantal boeking per resource per dag. Voorbeeld: een restaurant waar 1 couvert per tafel per dag kan worden geboekt.
    Max. aantal afspraken per resource
  • Afspraken op elkaar aansluiten
    U kunt via het systeem afspraken op elkaar aan laten sluiten waardoor u voorkomt dat er gaten in uw agenda vallen.
    Afspraken op elkaar aansluiten
  • Herhaalafspraken
    Een afspraak die stelselmatig herhaald wordt, kunt u in een keer voor een lange periode in de agenda zetten.
    Herhaalafspraken
  • Combinatieafspraken
    U kunt combinatieafspraken instellen. Handig bijvoorbeeld bij wassen/ verven/knippen, etc.
    Combinatieafspraken
  • Voor meerdere personen reserveren (workshop)
    U kunt afspraaktypes instellen dat er in één keer voor meerdere mensen gereserveerd wordt. Handig bij workshops, bijvoorbeeld!
    Voor meerdere personen reserveren (workshop)
  • Capaciteits afspraaktypen, zoals cursussen en groepslessen
    Ondersteunt alle soorten boekingen, waar er gelijktijdig meerdere personen kunnen boeken (cursussen, groepslessen en evenementen).
    Capaciteits afspraaktypen, zoals cursussen en groepslessen

Groei

  • Max. aantal afspraken per afspraaktype
    U kunt een limiet instellen op het aantal afspraken per afspraaktype. Handig als u bijvoorbeeld maar vier afspraken per dag van een bepaald type wilt doen.
    Max. aantal afspraken per afspraaktype
  • Max. aantal afspraken per resource
    Wordt gebruikt om een limiet te zetten op het aantal boeking per resource per dag. Voorbeeld: een restaurant waar 1 couvert per tafel per dag kan worden geboekt.
    Max. aantal afspraken per resource
  • Afspraken op elkaar aansluiten
    U kunt via het systeem afspraken op elkaar aan laten sluiten waardoor u voorkomt dat er gaten in uw agenda vallen.
    Afspraken op elkaar aansluiten
  • Herhaalafspraken
    Een afspraak die stelselmatig herhaald wordt, kunt u in een keer voor een lange periode in de agenda zetten.
    Herhaalafspraken
  • Combinatieafspraken
    U kunt combinatieafspraken instellen. Handig bijvoorbeeld bij wassen/ verven/knippen, etc.
    Combinatieafspraken
  • Voor meerdere personen reserveren (workshop)
    U kunt afspraaktypes instellen dat er in één keer voor meerdere mensen gereserveerd wordt. Handig bij workshops, bijvoorbeeld!
    Voor meerdere personen reserveren (workshop)
  • Capaciteits afspraaktypen, zoals cursussen en groepslessen
    Ondersteunt alle soorten boekingen, waar er gelijktijdig meerdere personen kunnen boeken (cursussen, groepslessen en evenementen).
    Capaciteits afspraaktypen, zoals cursussen en groepslessen
  • Complexe afspraken
    U kunt instellen dat u voor een afspraak niet alleen een medewerker maar ook een specifieke ruimte nodig heeft.
    Complexe afspraken
    Ondersteunt alle soorten boekingen, waar er gelijktijdig meerdere personen kunnen boeken (cursussen, groepslessen en evenementen).
    Complexe afspraken
  • Strippenkaart/Abonnementen
    U kunt verschillende abonnementen/strippenkaarten aanmaken, hier kunt u onder andere een saldo en geldigheidsduur meegeven.
    Strippenkaart/Abonnementen
  • Specifieke tijden
    Naast de standaard tijdsintervallen, kunt u ook zelf instellen of u bijvoorbeeld elke 15/30/60 minuten een afspraakmogelijkheid aan uw klanten wilt tonen.
    Specifieke tijden
  • Afspraken over meerdere dagen
    Voor bijvoorbeeld boekingen met overnachting, het verhuren van objecten per week, een zeilcursus per week, etc.
    Afspraken over meerdere dagen
  • Status per afspraak (wachtkamer)
    Bij een huisartsenpraktijk kan de assistent de status aanpassen zodat de huisarts ziet dat de patiënt in de wachtkamer aanwezig is.
    Status per afspraak (wachtkamer)
  • Wachtlijst (binnenkort)
    Als een groepsles vol is, kan iemand zich op een wachtlijst plaatsen. Als iemand annuleert, schuift de eerste van de wachtlijst automatisch door.
    Wachtlijst (binnenkort)
  • Aparte gebruikersaccounts aanmaken en rechten instellen
    U kunt per medewerker of andere personen als secretaresses een eigen inlog creëren en aangeven welke rechten hij/zij heeft.
    Aparte gebruikersaccounts aanmaken en rechten instellen

Pro

  • Max. aantal afspraken per afspraaktype
    U kunt een limiet instellen op het aantal afspraken per afspraaktype. Handig als u bijvoorbeeld maar vier afspraken per dag van een bepaald type wilt doen.
    Max. aantal afspraken per afspraaktype
  • Max. aantal afspraken per resource
    Wordt gebruikt om een limiet te zetten op het aantal boeking per resource per dag. Voorbeeld: een restaurant waar 1 couvert per tafel per dag kan worden geboekt.
    Max. aantal afspraken per resource
  • Afspraken op elkaar aansluiten
    U kunt via het systeem afspraken op elkaar aan laten sluiten waardoor u voorkomt dat er gaten in uw agenda vallen.
    Afspraken op elkaar aansluiten
  • Herhaalafspraken
    Een afspraak die stelselmatig herhaald wordt, kunt u in een keer voor een lange periode in de agenda zetten.
    Herhaalafspraken
  • Combinatieafspraken
    U kunt combinatieafspraken instellen. Handig bijvoorbeeld bij wassen/ verven/knippen, etc.
    Combinatieafspraken
  • Voor meerdere personen reserveren (workshop)
    U kunt afspraaktypes instellen dat er in één keer voor meerdere mensen gereserveerd wordt. Handig bij workshops, bijvoorbeeld!
    Voor meerdere personen reserveren (workshop)
  • Capaciteits afspraaktypen, zoals cursussen en groepslessen
    Ondersteunt alle soorten boekingen, waar er gelijktijdig meerdere personen kunnen boeken (cursussen, groepslessen en evenementen).
    Capaciteits afspraaktypen, zoals cursussen en groepslessen
  • Complexe afspraken
    U kunt instellen dat u voor een afspraak niet alleen een medewerker maar ook een specifieke ruimte nodig heeft.
    Complexe afspraken
    Ondersteunt alle soorten boekingen, waar er gelijktijdig meerdere personen kunnen boeken (cursussen, groepslessen en evenementen).
    Complexe afspraken
  • Strippenkaart/Abonnementen
    U kunt verschillende abonnementen/strippenkaarten aanmaken, hier kunt u onder andere een saldo en geldigheidsduur meegeven.
    Strippenkaart/Abonnementen
  • Specifieke tijden
    Naast de standaard tijdsintervallen, kunt u ook zelf instellen of u bijvoorbeeld elke 15/30/60 minuten een afspraakmogelijkheid aan uw klanten wilt tonen.
    Specifieke tijden
  • Afspraken over meerdere dagen
    Voor bijvoorbeeld boekingen met overnachting, het verhuren van objecten per week, een zeilcursus per week, etc.
    Afspraken over meerdere dagen
  • Status per afspraak (wachtkamer)
    Bij een huisartsenpraktijk kan de assistent de status aanpassen zodat de huisarts ziet dat de patiënt in de wachtkamer aanwezig is.
    Status per afspraak (wachtkamer)
  • Wachtlijst (binnenkort)
    Als een groepsles vol is, kan iemand zich op een wachtlijst plaatsen. Als iemand annuleert, schuift de eerste van de wachtlijst automatisch door.
    Wachtlijst (binnenkort)
  • Aparte gebruikersaccounts aanmaken en rechten instellen
    U kunt per medewerker of andere personen als secretaresses een eigen inlog creëren en aangeven welke rechten hij/zij heeft.
    Aparte gebruikersaccounts aanmaken en rechten instellen